וטרינררפואת חרום וטרינרי

וט אדום ורופאיו ערוכים ומצוידים לביקורי בית במקרי חרום רבים, טראומה וטיפול במקרים שהחיות שלכם יכולות לחוות.עם ציוד חדיש ומגוון המיועד לתת מענה נכון למצבי חרום וטראומה. בין הציוד נוכל למנות תרופות החייאה. צריכים וטרינר בבת ים

הנסיון שלנו ברפואה וטרינרית

מתן רפואת חרום איכותית מתבססת על יכולת הוטרינרים שלנו לספק עזרה מהירה מקצועית מצילת חיים לחיות מחמד שאנחנו מבקרים במצבים קשים או פחות קשים לפעמים, רפואת חרום וטרינרי,  אם בעקבות פגיעה פתאומית ואם כהרעה של מצב רפואי קיים. הענקת שירותי החרום על ידי רופא וטרינר תורן במרכז הארץ מצריכה מרופאי וט אדום שליטה בתחומים נרחבים של הרפואה הוטרינרית וכן ידע בפרוצדורות חרום רבות. יש לזכור כי מטרת טיפול החרום היא הצלת חיים ויצוב מצב החיה במצב מצוקה והוא אינו תחליף להמשך טיפול ומעקב בימים שלאחר הטיפול על ידי צוותי החרום של וט אדום. מחפשים וטרינר ברעננה ?

מה אתם צריכים :

וטרינר הרצליה

וטרינר תל אביב

, מכת חום – התמוטטות \ חולשה חריגה של הכלב שלכם לאחר שהייה ארוכה בשמש או פעילות מאומצת ביום חם התקשרו אלינו והמוקדן שלנו ידע להגיד לכם אם מדובר במקרה חרום שמצריך ביקור בית על ידי הוטרינר חרום טורן שלנו. הבירור הראשוני יעזור לכם להירגע ולא להיכנס לפאניקה מיותרת. הכלב הוא חלק מהמשפחה, בוט אדום אנחנו מבינים את זה היטב !!

רעיון אוריגינל מצרפת מחברת vetoadom