מה אפשר לעשות במקרה של מצב חירום?חירום וטרינרי עד הבית

אם חיית המחמד שלכם נמצאת במצב חירום וסובלת מדימומים יש לנסות לעצור אותם באמצעות בד או תחבושת. במקרה זה יש להפעיל לחץ ולהשתדל למנוע מחיית המחמד להזיק לעצמה. בד בבד יש להרגיע את חיית המחמד.

חירום וטרינרי עד הבית

במקרה של נפילה מגובה או תאונת דרכים יש להרים את חיית המחמד בזהירות ולמנוע ממנה לנוע ככל אשר ניתן. אם ישנה קופסה מתאימה או כלוב נשיאה יש להניח את חיית המחמד בפנים בעדינות ולהתקשר לווטרינר חירום של וט-אדום במהירות.

חשוב לציין שחלק מהתרופות והמשחות רעילות לחיות מחמד ולכן אין להשתמש בהן בבית ללא קבלת הוראה מהווטרינר שלנו.

בכל אחד מהמצבים שהוזכרו יש להתקשר אל הווטרינר בהקדם ל – חירום וטרינרי עד הבית .  יש ליצור עם וטרינר נייד קשר באופן מידי לצורך הגעתו במהירות.

מחפשים וטרינר בתל אביב ?

וטרינרים תל אביב : המרפאות הרשומות החליטו להעביר את השיחות שלהם אלינו בזמנים שהם סגורים. כל המרפאות האלה משלבים רפואה מונעת וטרינרית נכונה עם מענה רפואי , מהיר ומקצועי. בנוסף, וטרינר תל אביב יתן מענה למצבי חירום וטרינרים, בכל שעות היום, ובלילות, שבתות וחגים מענה 24 שעות ביממה על ידי וטרינר תורן של וט אדום בעיר שלכם. אנחנו מאמינים שאתם וחיות המחמד שלכם ראויים לשירותי רפואה וטרינריים מתקדמים, הניתנים על ידי צוות רגיש ומיומן הכולל רופאים וטרינרים מנוסים מאוד. אנו מקפידים על ליווי אישי וצמוד, ומעניקים שירות מסור ומכבד – גם עבורכם וגם עבור חיית המחמד שלכם

וט אדום זה גם :

וטרינר חירום תל אביבוטרינר חירום הרצליהוטרינר חירום בת יםוטרינר חירות ראשון לציוןוטרינר חירום רעננהוטרינר חירום רמת השרוןוטרינר חירום חולון